abaikan .

entah kenapa . 
malam ni rasa hiba . hiba sangat2 . 
tanpa aku perasan , air mata menitis tiba2.
haha . gembeng lah kau fizah . 
dulu kemain bajet . kuat lah , ape lah . 
nangis jugak rupe nye . 
dah2 . 
kak nurul nampak nanti kangg , kau jugak yang malu.
cepat2 lap air mata tu ! 
menitis jugak ? haih . jgn lah degil sgt mata .

entah kenapa . tiba2 aku nak taip ayat ni . 
suatu hari nanti , kita tetap akan terpisah .sama ada aku yg pergi tinggalkan kau atau kau yang pergi tinggalkan aku. tapi satu benda aku nak kau tahu . kau tetap duduk dlm hati aku yang paling dalam. sebab kenapa ? sebab kau ajar aku semuanya. kaulah yang ajar aku erti kebahagiaan , erti kesedihan .dan paling penting , kau ajar aku mcm mana nak menghargai seseorang. terima kasih sebab dah datang dlm hidup aku. aku akan ingat kau smpai bila2 dan aku akan sayang kau sampai bila2 . terima kasih sahabat :)

No comments:

Post a Comment