oh badminton !

sheeewwwww !!!!
*bunyi bulu tangkis yg bergerak dgn kelajuan 120 km / sejam*

mukaddimah nak over . 
haaa ! 
memandang kan musim cuti sekolah aku dah nak habis ni 
(nangis guling2 sambil nyonyot ibu jari)
elok sangat lah aku berlatih main badminton 
dgn coach yang tak bertauliah tuu . 
sape lagi , satu2 nya abang aku tuu lah ! 
abang mal the 'barjet' and 'pewrashan' man in the world
okay lah tu . sekurang-kurang nya ada lah jugak yg nak ajar aku
main badminton ni kan  . 

tapi ...
aku rasa , abang aku tu dah fade-up ajar aku . haha . 
sebab dia dah ajar smash 100 kali , tapi aku tak reti2 jugak !
habis tu ! dia suruh aku smash sambil terbang . gile apee ? 
ingat aku ni batman ? nak terbang-terbang pulak . 
tapi sekurang-kurang nya aku dah tau asas yang selama ni aku main bedal jek time main dengan kawan2 aku dekat asrama . 

peringatan awal untung kawan2 aku semua , 
nanti kan lah kemunculan aku sebagai 
LEE CHONG WEYH naik cuti ni . 
*sambil pakai cermin mata hitam dgn muka bajet*
haha . bajet je tu . padahal sama je macam dulu . 
okay lah . pesanan untuk hari2 terakhir cuti ni :'(
jangan lupa bersukan agar badan sihat selalu hingga ke anak cucu
okayy ??
nota tangan : nak main ping pong tapi tak ada bat :(

7 comments:

  1. tk kesah la ape skali pon ceter kau,,
    tpi,,aq berminat ar nan abg mal,,
    kat ats moto,,
    macho ar,,haaapizah~

    ReplyDelete
    Replies
    1. abang aq bajet macho je tuuuu .. byse lahh ,, lelaki ~

      Delete
  2. perghh,,badminton~ ihtifal ar kau taun depann , haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. perghh . haha .. ikhtifal ping pong arr ~ smbil mnyelam tersedak air

      Delete
  3. pergh,,mentel eh kau,,main tersedak2 fulakk,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha .. nk wat cmne ann ,, bile ulat dh naek daun !~ mcm ni lah jadi nyee ,,

      Delete